TUNNUS:
SALASANA:
Kirjaudu automaattisesti sisään.
 

UUTISET
K: (5)
2.9.2012 19:08
Black Mesa Source
K: (3)
27.7.2012 02:24
ZPS on päivittynyt versioon 2.3
K: (6)
22.12.2011 10:03
Half-life 3?

PUOLIELÄMÄ

BANNERIT
Sponsored by Plus Verkot Oy
Myöhästyneet syntymäpäiväonnittelut 15v. Gordonille
20.11.2013 19:10 | Rono | Kommentit: 5
Kuva

Näin ne vuodet vierivät ja monet meistä ovat jo jättäneet Half-Lifen taakseen. Melkeinpä meinasin itsekin jättää tämän viestin lähettämisen sikseen. Onneksi kuitenkin IRCissä Trimoon vihjaisi, että siitähän on jo 15 v. kun Gordon tuli rokkaamaan meidän maailmaa. Muistaahan joku Gordonin ja totuushan on se, että moni meistä kasvoi Half-Lifen parissa.

Myöhästyneet synttäripäivät Gordon! Lohdutuksen sanaksi sanottakoon, että ei Half-Lifea Suomesta kuitenkaan saanut julkaisupäivänä (kuka sai?), joten tänään on enemmänkin Suomen Gordonin synttärijuhlat!
Kommentit
20.11.2013 19:53 | 3Moon
"Vaikka Valve on unohtanut, me emme!"

Onnea Puoliintumisaika!
3Moon
27.11.2013 00:54 | KirmiZ
Näin 5 vuoden jälkeen on myös mukava nähdä, että tämäkin paikka on elossa.
27.11.2013 15:16 | mikko
Juuri vähän aikaa sitten mietinkin kuinka siitä on jo yli 10 vuotta kun ekan kerran pelasin half-lifeä. Uskomatonta kuinka aika lentää. Olen Kirmiz myös ihan samaa mieltä. Itse oon pitänyt hlfi.net aloitussivuna siitä päivästä lähtien kun löysin tämän ekan kerran. Se on sääli että meidän pieni yhteisö lopulta hajosi ja hiljeni näin paljon.
mikko
27.11.2013 18:41 | KirmiZ
Jep jep... vähän aikaa tätä sivua selaillessani tuli kyllä nostalginen olo. Kaikki huonot viestini 2006-2008 väliseltä ajalta ja muistan sen kuin eilisen, kuinka liityin tälle sivulle modien sun muiden peleihin liittyvien asioiden toivossa. Aika lentää turhan nopeasti minun makuuni. Hyviä muistoja.
7.12.2013 04:19 | 3Moon
"Jep jep... vähän aikaa tätä sivua selaillessani tuli kyllä nostalginen olo. Kaikki huonot viestini 2006-2008 väliseltä ajalta"

Sama vika. On kyllä ihan naurettavaa ajatella, että siitä on jo 8 vuotta kun tännekin rekkasin. Ja kyseessä on sama vuosi kun pääsin ekaa kertaa todistamaan Half-Life 2'sta koneella josta löytyi DirectX 9 (ennen olin pelannut siis 8.1'llä). Mieleni oli räjäytetty, että onpa uskomattomat graafiikat ja innolla odottelin mitä tulevaisuus tuo tullessaan, noh...sitten pelien kehitys alkoi pikkuhiljaa hidastumaan ja nyt ollaan tässä pisteessä.

Mutta täytyy myöntää, että eniten kyllä kaipaan vanhoja Half-Life 1'sen modeja; BrainBread, The Ship ja Science & Industry. Noita oli kiva hakata netissä ja The Shippiä varsinkin kun se oli vielä yksinkertainen eikä semmonen sekamelska niin kuin se Source väännös. Ainoa modi mikä taitaa olla vielä hengissä jotenkuten on Sven Co-op.
3Moon
31512
Kirjoita kommentti:

Anna nimesi ja vaihtuva tarkistuskoodi oikeasta yläkulmasta kommentoidaksesi tätä uutista.
Nimi:
Tarkistuskoodi:
Kirjautumalla sisään, sinun ei tarvitse antaa kommentoidessa tarkistuskoodia.